La lumi distanță (partea 1)
Când Omul-Păianjen îi vede pe cei mai mari inamici ai săi, Venom și Carnage, deturnând nava spațială a lui John Jameson într-o călătorie către misterioasa planetă Contra-Pământ, el nu reușește să îi oprească, iar cei doi răufăcători merg cu Jameson pe Contra-Pământ, unde nava se prăbușește și se presupune că Jameson moare. Apoi, publicul îl învinuiește pe Omul-Păianjen pentru presupusa moarte a lui Jameson. Omul-Păianjen își înscenează propria moarte și se ascunde timp de o jumătate de an, până când obține un nou costum cu nano-tehnologie de la Reed Richards și găsește o altă cursă spre Contra-Pământ.