X-Men: Cei dintâi
Înainte ca Profesorul X și Magneto să devină dușmani de moarte, aceștia erau cei mai apropiați prieteni și lucrau împreună cu alți mutanți pentru a opri cea mai mare amenințare pe care lumea a cunoscut-o vreodată.