Strămutați
Echipajul 126 ajunge la o înmormântare unde un alt cadavru s-a prăbușit, iar apoi la un spital unde un RMN a luat-o razna. Owen și Tommy se simt strămutați în casele lor, în timp ce Gwyn se mută în casa familiei Strand, iar Charles devine aparent părintele cu normă întreagă în familia Vega. Între timp, T.K. face valuri în noua sa poziție.