Zootropolis
Acțiunea filmului se petrece în orașul animalelor, Zootropolis, unde ofițerul Judy Hop se oferă voluntar să rezolve un caz, chiar dacă trebuie să lucreze împreună cu șiretul Nick Wilde.
Studiourile Walt Disney Animation prezintă o comedie de aventuri și plină de emoție, plasată în metropola modernă a mamiferelor Zootropolis. Având cartiere de habitate, cum ar fi eleganta Sahara Square și înghețatul Tundratown, metropola este un loc în care animalele din orice specie trăiesc împreună - un loc în care indiferent de ce ești, de la cel mai mare elefant la cel mai mic chițcan, poți face orice. Dar când sosește ofițerul optimist Judy Hop, ea descoperă că a fi primul iepuraș dintr-o forță de poliție de animale mari și dure nu este atât de ușor. Hotărâtă să-și dovedească abilitățile, ea profită de oportunitatea de a rezolva un caz, chiar dacă asta înseamnă să se asocieze cu vulpoiul vorbăreț și înșelător Nick Wilde pentru a rezolva misterul. Unele secvențe sau modele de lumini intermitente pot afecta telespectatorii fotosensibili.