4Ever
Tinerii cântăreți Ian, Andy, Dario și Ciro se întâlnesc din întâmplare într-un restaurant când o chitară pe o care o împrumutase unul dintre ei dispare. Împreună, trebuie să găsească o cale prin care s-o recupereze și să i-o returneze proprietarului. Pentru a-și atinge scopul, ei trebuie să devină o trupă de băieți cunoscută din Miami, dar abia cunoscând-se între ei.
Ian, Andy, Dario și Ciro se întâlnesc întâmplător în timpul unei altercații dintr-un restaurant. Curând se trezesc implicați într-o situație neașteptată: o chitară valoroasă dispare și cei patru trebuie să o recupereze înainte ca proprietarul să realizeze că unul dintre ei a împrumutat-o fără să-i ceară voie. Pentru a reuși acest lucru, acești cântăreți talentați vor trebui să ia cu asalt scena muzicală din Miami și să formeze o trupă de succes. Când ies la iveală diferențele personale și trădările, căutarea unei piese unice va deveni unicul lucru care-i va ține împreună.