Demonii lui Da Vinci
Într-o lume în care gândirea și credința sunt controlate, un om luptă pentru a elibera cunoașterea. Leonardo da Vinci este torturat de un dar de geniu supraomenesc. El se află într-un conflict între adevăr și minciună, religie și rațiune, trecut și viitor.
Într-o lume în care gândirea și credința sunt controlate, un om luptă pentru a elibera cunoașterea. Leonardo da Vinci este torturat de un dar de geniu supraomenesc. El se află într-un conflict între adevăr și minciună, religie și rațiune, trecut și viitor. Căutarea cunoașterii aproape că îi asigură distrugerea, dar geniul lui da Vinci prevalează, iar el devine o forță de neoprit care scoate o întreagă epocă din întuneric și o propulsează în lumină. Povestea lui devine o oglindă în lumea noastră, chemându-ne pe toți să ne alăturăm luptei sale pentru eliberarea viitorului.