Like-uri de vânzare
După eșecul de a dobândi celebritatea pe căile tradiționale, actorul demoralizat Wagner apelează la un guru excentric, Johnny Silva. Sfatul acestuia, „prefă-te până reușești” îl propulsează pe Wagner pe internet – cu milioane de followeri, relații amoroase inventate și roluri fictive în filme. Ajuns vedetă pe internet, Wagner are de gând să-și exploateze faima până în pânzele albe… dacă nu cumva o să fie discreditat mai întâi.
Comedia braziliană îl prezintă pe Wagner, un actor demoralizat care plătește facturile jucând roluri la aziluri de bătrâni și la petreceri aniversare pentru copii. După nenumărate probe eșuate pentru roluri, Wagner caută îndrumarea unui guru excentric, Johnny Silva, al cărui sfat de a vâna celebritatea cu orice preț îl împinge pe Wagner să-și inventeze o altă viață pe rețelele de socializare – plus o relație amoroasă imaginară cu o vedetă și un rol fictiv într-un film de acțiune. Și, spre surprinderea lui Wagner, stratagema funcționează! Dobândește milioane de followeri și e distribuit în primul său film de cinema. Dar plătește celebritatea pe internet, alegându-se cu multe critici și cu amenințarea perpetuă de a fi discreditat. Urmând pas cu pas ghidul lui Johnny, Wagner face cascadorii nebunești și periculoase care riscă să-l distrugă și devin virale. După succesul celei mai spectaculoase cascadorii, Wagner este invitat să participe la o producție cinematografică importantă în Spania, dar avionul său dispare misterios pe drum, lăsând lumea să se întrebe: unde e Wagner?