Shaun the Sheep: Championsheeps
Totul se complică atunci când Shaun și prietenii săi organizează propria competiție sportivă. Shaun, Bitzer și prietenii lor concurează la 21 de probe. Priviți cum se rotesc, aleargă și sar atunci când Fermierul nu este atent!
Totul se complică atunci când Shaun și prietenii săi organizează propria competiție sportivă la fermă. Shaun și prietenii săi participă la o serie de probe sportive spectaculoase pe propriul lor stadion, construit chiar de ei. Pătrunși de fiorul și încântarea probelor sportive, ei se străduiesc să câștige, având grijă ca Fermierul să nu afle ce pun la cale.