Shaun the Sheep: Mossy Bottom Shorts
Alătură-te lui Shaun și turmei într-o nouă serie de miniaventuri palpitante la ferma Mossy Bottom. De la tirul cu lăstari alături de Purceii Obraznici la catastrofe zburătoare și jocuri de tenis de masă, totul devine o aventură amuzantă.