Morgan încă lipsește
Viața lui Colleen Nick se schimbă pentru totdeauna într-o seară umedă din 1995, când fiica ei, Morgan Nick, este răpită în timp ce se juca în apropiere cu prietenii. Când cazul lui Morgan Nick este reexaminat în 2020, noii anchetatori sunt însoțiți de o echipă de filmare - ducând la prima schimbare dramatică a investigației în 25 de ani.