Timmy Time
Timmy, deși e adorabil, e un mielușel care are multe de învățat. A împlinit doar trei ani (ani de miel) și, fiind „singurul miel din turmă” s-a obișnuit să facă tot ce vrea el. Acum, pentru prima dată, Timmy va trebui să învețe să se înțeleagă cu alte animale mici. Timmy merge la grădiniță!
Fiind „singurul miel din Turmă”, Timmy s-a obișnuit să facă ce vrea el. Acum, pentru prima dată, Timmy va trebui să învețe să se înțeleagă cu alte animale mici. Timmy merge la grădiniță! Încăpățânat și obraznic, Timmy va trebui să învețe să împartă lucrurile cu alți pui și să se gândească și la sentimentele lor, nu doar la ale sale. Timmy este un mic fotbalist talentat, care trebuie să învețe că nu este suficient să lovești mingea, ci trebuie să o și pasezi. Harriet Cocostârc și Osbourne Bufniță, care conduc grădinița, vor avea destul de mult de lucru cu el, însă Timmy reușește să facă lucrurile bine la final, cu puțin ajutor din partea prietenilor lui cu blăniță, pene sau spini.