Afaceri murdare
Tatăl lui Nick George a fost avocatul bogatei familii Darling, în timp ce Nick a devenit avocatul celor săraci. La moartea tatălui său, lui Nick i se oferă slujba acestuia și un salariu uriaș, dar e oare șansa vieții sale sau o condamnare pe viață?
Nick a crescut fiind pe locul al doilea în lista de priorități a tatălui său, după slujba acestuia de avocat al bogatului clan Darling din New York. La moartea tatălui său, Tripp, capul familiei, îi oferă lui Nick slujba de avocat și de protector al secretelor familiei Darling. Nick se întreabă dacă aceasta este șansa vieții sale sau o condamnare pe viață. Nick are de a face cu puternicul și persuasivul Tripp, cu frumoasa lui soție, Letitia, și cu cei cinci copii ai lor, toți adulți cu probleme. Patrick, procurorul general al statului New York, ascunde un secret de care nu poate scăpa și care i-ar putea amenința candidatura la Senat. Karen, o femeie din înalta societate căsătorită de trei ori, și-a pierdut virginitatea cu Nick. Brian este un preot care l-a urât dintotdeauna pe Nick. Miliardele deținute de familia Darling au construit o familie impresionantă, dar aceleași bogății o pot și distruge.