Al Doilea Război Mondial: Secrete îngropate
Tehnologia de ultimă generație creează modele 3D ale câmpurilor de luptă din al Doilea Război Mondial. Scanările dezvăluie urme ascunse și îngropate timp de peste 70 de ani.