Alice în Cofetăria Minunilor
Când tânăra Alice moștenește cartea de bucate fermecată a străbunicii sale, ea se trezește responsabilă de brutăria din Țara Minunilor și descoperă magia mâncării și capacitatea acesteia de a aduce oamenii împreună.