Anii '90
A sosit momentul să sărbătorim tot ce a fost bun, rău sau urât. De la pantofi cu platformă și culori neon la procese de omucidere și amenințări teroriste, anii 1990 au fost un deceniu plin de exuberanță și evenimente incredibile.
A sosit momentul să sărbătorim tot ce a fost bun, rău sau urât. De la pantofi cu platformă și culori neon la procese de omucidere și amenințări teroriste, anii 1990 au fost un deceniu plin de exuberanță și evenimente incredibile. Vorbim despre o epocă fabuloasă în ceea ce privește moda, politica, divertismentul și istoria. A fost deceniul în care reality-show-urile au devenit prea reale, a fost o perioadă plină de optimism, creativitate și faimă pentru omul de rând, oferindu-ne niște gafe în modă absolut delicioase! Cu toate acestea, anii '90 au reprezentat și deceniul în care teama de terorism a devenit foarte reală, iar World Trade Center a fost atacat pentru prima dată. Nu au lipsit nici tragediile, iar mașina în care a fost ucis Tupac și tunelul din Paris unde și-a pierdut viața îndrăgita prințesă Diana pot confirma acest lucru. A fost o perioadă plină de mari realizări, printre care lansarea iMac-ului și a uneia dintre cele mai uimitoare invenții de până acum: internetul.