Calling All T.O.T.S. (Shorts)
Zburătorii juniori de la T.O.T.S., Clic și Zglobi adoră să livreze puii adorabili familiilor lor, dar ce se întâmplă după ce îi livrează? Clic și Zglobi sună câțiva dintre bebelușii lor preferați ca să afle ce mai fac și le cântă un cântec special, doar pentru ei!