Cei 6 super eroi: Serialul
Hiro și Baymax, alături de prietenii lor Wasabi, Honey Lemon, Go Go și Fred, se reunesc pentru a forma legendara echipă de 6 supereroi și a proteja orașul de răufăcători îmbunătățiți științific.
Aventura continuă pentru geniul de 14 ani, Hiro, și robotul său ultraperformant și plin de compasiune, Baymax. Dacă nu erau îndeajuns presiunile de la școală cu care se confruntă ca boboc la prestigiosul Institut de Tehnologie din San Fransokyo, lucrurile se complică și mai mult în afara campusului. Hiro și Baymax, alături de prietenii lor Wasabi, Honey Lemon, Go Go și Fred, se reunesc pentru a forma legendara echipă de 6 supereroi. Împreună, protejează orașul de o adunătură pestriță de răufăcători îmbunătățiți științific puși pe haos și distrugere!