Cele mai bune prietene oricând
Când invenția prietenului lor dă greș, cele mai bune prietene, Cyd și Shelby, dobândesc abilitatea de a călători în timp oricând își doresc - și câteodată chiar și atunci când nu își doresc acest lucru!
Când invenția lui Barry, amicul lor pasionat de știință, dă greș, cele mai bune prietene, Cyd și Shelby, dobândesc abilitatea de a călători în timp oricând își doresc - și câteodată chiar și atunci când nu își doresc acest lucru! Acum, prietenia celor două este pusă la încercare de suișuri și coborâșuri, iar acestea trebuie să decidă dacă vor să repare greșeli din trecut sau să arunce o privire la viitor. Cyd și Shelby trebuie să afle cum să își poată consolida noile puteri, cum să-i gestioneze pe maleficii frați gemeni ai lui Shelby, Bret și Chet, și cum să abordeze ziua de ieri, cea de azi și cea de mâine!