Crime din Taiwan
Un serial în patru părți, inspirat din cazurile unor crime reale din Taiwan, printre care cazul fraudei în asigurări după deraierea unui tren, cel al uciderii unei familii, cazul uciderii unei profesoare și uciderea unui copil într-o bază militară.
Acest serial în patru părți ne povestește cazuri ale unor crime reale din Taiwan. După deraierea unui tren, soțul lui Wen-qing, lucrătoare la asigurări, intră în comă. Wen-qing bănuiește ceva necurat și ies la iveală o aventură a soțului ei și o fraudă. Polițistul veteran Wang este chemat să investigheze uciderea fiicei sale, Xuan, o profesoară agresată într-o parcare a școlii. Un elev cu probleme al lui Xuan este singurul martor. Reporterul Lee are motive ascunse pentru a-l intervieva pe asasinul cu sânge rece Shen, cel care a lăsat în urmă o mulțime de cadavre, dar acesta neagă implicarea sa în masacrul familiei Yeh. Dat în urmărire, Jie caută ajutor la fratele său mai mic, Cheng, soldat în termen. În timp ce se ascundea, Jie descoperă în cazarmă un băiat mort, iar toate bănuielile se îndreaptă către Cheng. Jie luptă contracronometru să dovedească nevinovăția fratelui său.