Sălbaticul Mexic
Fiecare dintre peisajele colorate distinct ale sălbaticului Mexic este caracterizat de animalele care trăiesc în zona respectivă. Hoinari carismatici cutreieră oceanele, pădurile și deșerturile, dezvăluind întâmplări dramatice și comportamente surprinzătoare. Vânătorul și vânatul continuă lupta străveche pentru supraviețuire. Masculii și femelele unor specii emblematice sunt deciși să meargă până la capăt pentru a asigura apariția în siguranță a unei noi generații.