Disney Gallery/ Războiul stelelor: Cartea lui Boba Fett
„Disney Gallery: Cartea lui Boba Fett” explorează povestea din culise a reîntoarcerii legendarului vânător de recompense la Tatooine împreună cu mercenarul Fennec Shand, căutând să revendice teritoriul condus cândva de Jabba Hutt-ul. În această nouă ediție specială, realizatorii de film, distribuția și echipa dezvăluie imagini nemaivăzute până acum, tehnologie inovatoare și efectele inovative care au adus totul la viață.