Disney's The Lodge
Skye și tatăl ei se mută în provincie pentru a-l ajuta pe bunicul fetei să conducă hotelul Steaua Nordului. Ea descoperă curând că poate fi destul de complicat să-ți faci noi prieteni. Ben și cel mai bun prieten al său, Sean, se pregătesc pentru naționala de ciclism, dar venirea lui Skye marchează începutul unei noi rivalități între băieți. Noah și Kaylee au o prietenie de invidiat, consolidată de pasiunea pentru muzică. Atunci când reality-show-ul în care apare Danielle își întoarce atenția către eforturile lui Skye de a salva hotelul, toți cei implicați se entuziasmează, chiar și pe fondul evenimentelor dramatice care au loc la Steaua Nordului.