Dr. K: Urgențe exotice
Doctorița Susan Kelleher deține și gestionează unul dintre cele mai aglomerate cabinete veterinare pentru specii exotice cu sediul în sudul Floridei, Broward Avian and Exotics Animal Hospital. Mottoul lui dr. K este: „Orice, mai puțin câini și pisici. Dacă încape pe ușă, îl tratez.” Așa că îi trec pragul: iepuri, reptile și păsări de toate formele și mărimile, vulpi, dihori, pești, marsupiale și chiar primate.