Elena din Avalor
Elena din Avalor și-a salvat regatul magic de o vrăjitoare malefică și acum trebuie să învețe să conducă Avalorul cu ajutorul familiei și a prietenilor.
Călătoria prințesei Elena a început acum mult timp când părinții ei și regatul i-au fost luate de către o vrăjitoare rea, Shuriki. Elena este moștenitoarea de drept a tronului, are doar 16 ani și trebuie să învețe să conducă Avalorul cu ajutorul Marelui Consiliu. Cu câțiva prieteni magici alături, aventurile prințesei Elena o vor ajuta să înțeleagă că noul ei rol necesită chibzuială, capacitate de adaptare și compasiune, trăsăturile marilor lideri.