Familia mea
Haruto Narusawa, CEO-ul unei companii de jocuri video, deține o casă în Kamakura unde trăiește împreună cu soția și fiica lui. Familia lui e lovită de tragedie atunci când fiica sa Haruto e răpită. Confruntându-se cu complexitățile firii umane, Haruto trebuie să facă față mai multor provocări și dificultăți. El își poate salva fiica doar renunțând la sprijinul poliției și înfruntând răpitorii alături de soția sa.
Haruto Narusawa, președintele unei companii de jocuri video, se bucură de viața sa liniștită în orășelul înstărit Kamakura de la malul mării, alături de soția și fiica lui, elevă de școală primară. Cu toate astea, viața familiei e lovită în tragedie atunci când fiica lor este răpită. Haruto trebuie să facă față mai multor provocări și dificultăți în timp ce se confruntă cu complexitățile firii umane, care începe să-și arate latura urâtă. Singura modalitate prin care își poate salva fiica este să renunțe la sprijinul poliției și, alături de soția sa, să înfrunte răpitorii. Poate povestea acestei familii să aibă un final fericit? Sau se va sfârși tragic? Acest thriller de familie plin de suspans pune la încercare legăturile unei familii care se confruntă cu cel mai îngrozitor coșmar.