Ferma Lellobee este o oază primitoare în mijlocul unui oraș cosmopolit. Fiecare episod prezintă abilități de viață explicate prin cântece simple, distractive și atractive, punând accentul pe valori precum răbdărea, munca în echipă și să împarți cu prietenii.