Harlem Ice
Harlem Ice este un serial documentar în cinci părți care le prezintă pe fetele de la Harlem Figure Skating în timp ce se pregătesc pentru competiții, spectacole și o experiență internațională care le va schimba viața. Prin ochii lor, experimentăm urcușurile și coborâșurile sezonului FSH și luăm parte la clipele unice pe care le trăiesc niște fete de culoare ce sparg gheața și au acces la o scenă globală.
Harlem Ice este un serial documentar în cinci părți care le prezintă pe fetele de la Harlem Figure Skating în timp ce se pregătesc pentru competiții, spectacole și o experiență internațională care le va schimba viața. Prin ochii lor, experimentăm urcușurile și coborâșurile sezonului FSH și luăm parte la clipele unice pe care le trăiesc niște fete de culoare care sparg gheața și au acces la o scenă globală. Le urmărim pe surorile Tori și Ashley, pe începătoarea Adrianna și pe senioara Ariyana și vedem cum fiecare fată își lasă amprenta și își aduce contribuția, punând Harlem Ice pe hartă.