În sălbăticie cu Jack Randall
Ne aventurăm în sălbăticie alături de zoologul Jack Randall pentru a descoperi specii de animale exotice, pe cale de dispariție și emblematice, în unele dintre cele mai necruțătoare habitate ale planetei. Jack străbate pustietatea Australiei având misiunea de a căuta crocodili mortali, pitoni imprevizibili, țestoase verzi pe cale de dispariție, șerpi veninoși și canguri sălbatici.