Liv și Maddie
Serialul le urmărește pe istețele gemene identice în vârstă de cincisprezece ani, Liv și Maddie, și pe familia lor strâns unită (frații mai mici, Joey și Parker, și părinții, Pete și Karen). Elevă de excepție și fenomen al baschetului la școală, popularitatea lui Maddie este în creștere… asta până când Liv, vedetă populară de televiziune, a cărei emisiune tocmai s-a încheiat, are parte de o revenire triumfală la liceul lor din Wisconsin. Ceea ce le complică viața de adolescente și mai mult este faptul că ambii părinți lucrează la școala lor.