Lucrecia: O crimă în Madrid
O imigrantă de culoare săracă este împușcată și ucisă în Madrid. Crima declanșează o reacție socială fără precedent. Cine a ucis-o pe Lucrecia? De ce? Primele indicii indică grupurile de extremă dreaptă. La trei decenii de la asasinarea ei, povestea Lucreciei analizează originile urii. Cu imagini publicate în premieră, această poveste emoționantă scoate la lumină o crimă care rămâne în istoria Spaniei ca prima sa crimă de natură rasistă.
O imigrantă de culoare săracă este împușcată și ucisă într-un club abandonat din Madrid. Crima șochează societatea spaniolă și declanșează o reacție socială fără precedent. Cine a ucis-o pe Lucrecia? De ce? Primele indicii indică grupurile de extremă dreaptă. În spatele imaginii de țară modernă și democratică pe care Spania o proiectează lumii cu ocazia Jocurilor Olimpice și a Expoziției Mondiale din 1992, se dezvoltă o mișcare cutremurătoare bazată pe extremism, rasism și violență.