Răzbunătorii salvează trei copii (Makoto, Adi și Chloe) care au căpătat puteri supraomenești în urma unui experiment nefericit al organizației malefice Hydra.
Răzbunătorii salvează trei copii (Makoto, Adi și Chloe) care au căpătat puteri supraomenești în urma unui experiment nefericit al organizației malefice Hydra. Echipa de supereroi decide să-i ia pe tineri sub aripa lor, antrenându-i pentru a deveni noua generație de eroi, în timp ce dejoacă planurile răufăcătorilor.