Autoritatea de Tranzit Tomorrowland recrutează cinci copii incredibili pentru a forma o echipă de elită! Împreună, aceștia se vor conecta și vor proteja universul de sursă malefică numită Nemesystems!
Autoritatea de Tranzit Tomorrowland a creat o echipă de elită formată din cinci copii incredibili - experți în domeniile știință, tehnologie, inginerie, arte și matematică. Misiunea lor este de a conecta universul și de a-l proteja de o forță malefică cunoscută sub numele de Nemesystems!