Nature Boom Time
Urmărește-i pe Charlie, Kirby și Patrick în timp ce călătoresc prin Statele Unite pentru a afla despre diferite tipuri de copaci și despre ce face natura să fie incredibil de minunată. Știința și istoria sunt explicate cu decupaje de hârtie și cu o fată caraghioasă Casey aflată la sediu.