O fi dragoste
Când familia ei rămâne fără casă, Woojoo decide să se răzbune pentru toate nedreptățile prin care a trecut. Însă, dușmanul ei, Dongjin, este un suflet tulburător de singuratic și blând. Va reuși oare să-și ducă la capăt planul de răzbunare?