Amatorii
Vincent Piquet și Alban Burne, doi ratați, își văd viețile date peste cap când, în urma unei neînțelegeri, descoperă o conspirație și se trezesc în centrul unei intrigi care îi introduce în lumea crimei organizate. Începe o cursă nebună și haotică, presărată cu intrigi și pericole. Încercând cu disperare să-și salveze viețile, nu încetează să se ciondănească.
Vincent Piquet, trecut de 30 de ani, lucrează la Comisia de Urbanism Meurthe-et-Moselle. Tocmai a fost părăsit de iubita lui, Louise, care îi e și șefă. Alban Burne are 45 de ani, locuiește cu mama sa și livrează corespondența în birouri. Viețile lor monotone sunt date peste cap într-o dimineață când, în urma unei neînțelegeri, descoperă un complot periculos, care amenință să arunce micul oraș într-un scandal politic și financiar. Cei doi se trezesc în centrul unei intrigi care îi introduce în lumea crimei organizate. Vincent ar vrea să evite această lume, dar Alban, care iubește filmele de acțiune, e dornic să se implice. Pentru a salva orașul și propria piele, vor trebui să rămână alături, în ciuda temperamentelor diferite.