Portret invizibil
Capi, un băiat de 12 ani cu o viață normală, suferă un accident teribil care îi provoacă tulburare de stres post-traumatic. Nici cei de la școală, nici prietenii, nici familia nu pot explica ce i s-a întâmplat. Cu toate acestea, psihologul care îl tratează e hotărât să-i afle povestea și să descopere din ce motive a ajuns în situația de față. Serialul se bazează pe romanul lui Eloy Moreno.
Capi, un băiat de 12 ani cu o viață normală, suferă un accident teribil care îi provoacă tulburare de stres post-traumatic. Nici cei de la școală, nici prietenii, nici familia nu pot explica ce i s-a întâmplat. Cu toate acestea, psihologul care îl tratează e hotărât să-i afle povestea și să descopere din ce motive a ajuns în situația de față. Pas cu pas, îi câștigă încrederea lui Capi, iar acesta îi spune că poate să devină invizibil și că are coșmaruri cu un dragon și mai mulți monștri. Serialul se bazează pe romanul lui Eloy Moreno.