Prietenii mei, Tigru și Pluș
Pluș, Tigru și prietenii din Pădurea de o sută de acri își întâmpină noii vecini: o adorabilă fetiță de șase ani pe nume Darby și cățelul ei, Buster. Cu ajutorul super copoilor aventurieri Tigru și Pluș, telespectatorii ajută la rezolvarea misterului!