Prințul William: Alături de cei fără adăpost
Oferind o perspectivă unică a vieții Prințului William, serialul prezintă detalii din culisele inițiativei sale de a le oferi tuturor oamenilor o casă. În întâlniri emoționante cu persoane amenințate de pierderea adăpostului, Prințul caută soluții și plănuiește construirea de locuințe sociale pe propriul teren.
„Alături de cei fără adăpost” urmărește cum a evoluat programul Homewards în primul an. În planul ambițios pe cinci ani al Prințului William scopul e să demonstreze că toată lumea poate avea o casă. El se concentrează pe șase locuri din Marea Britanie. De-a lungul serialului sunt prezentate detalii din culisele acestei inițiative, cu o imagine unică a modului în care Prințul a abordat criza. Apelând la experiența de viață a unor oameni fără adăpost, el se confruntă cu mai multe întâlniri emoționante, fiind inspirat de exemplul mamei sale Diana, Prințesa de Wales. După ce echipa sa investighează problema, prințul își propune să construiască locuințe sociale pe propriul teren.