Raffaella Carrà
Simbol al libertății, regină TV, simbol al LGBTQ+: Raffaella Carrà este o legendă care transcende toate barierele. Serialul documentar urmărește viața ei publică și privată, copilăria și abandonul de către tatăl ei, presupusul ei flirt cu Frank Sinatra, momente de impas și renașteri. Totul este redat prin cele mai reprezentative filmări ale ei, imagini exclusive din colecțiile sale private și noi mărturii ale celor care au cunoscut-o cu adevărat.