Să Vadă Toată Lumea
O examinare actuală și amănunțită a strădaniei unei mame de a aduce trupul fiului său acasă, în Chicago, și decizia ei crucială, însă sfâșietoare, de a organiza o înmormântare cu sicriul deschis, pentru ca lumea să vadă realitatea, fapt care în cele din urmă a servit drept punct de cotitură al mișcării pentru drepturi civile. O călătorie înapoi în Sudul dominat de legile segregării rasiale, pentru a-i înfrunta pe asasinii fiului său în sala de judecată.