Moarte în Caraibe
Serialul, cu narațiune în planuri temporale multiple, explorează și răstoarnă genul „fata dispărută”, urmărind modul în care moartea misterioasă a unei tinere în timpul unei vacanțe idilice în Caraibe provoacă efecte traumatice în lanț, care o atrag în cele din urmă pe sora sa în periculoasa misiune de a afla adevărul.