Sonny și steluța ei norocoasă
SONNY câștigă un concurs național de talente, pentru a juca în „La întâmplare!”, un serial popular. Pleacă din Wisconsin împreună cu mama ei, Connie, și se pregătește de un nou capitol. „Sonny și steluța ei norocoasă” urmărește viața profesională și personală a lui Sonny, dar și felul în care ea se adaptează la noua viață. Se împrietenește rapid cu colegii săi de distribuție, NICO, GRADY și ZORA, dar construirea unei relații de prietenie cu „vedeta” TAWNI este mult mai dificilă decât credea.
SONNY câștigă un concurs național de căutare de talente pentru a juca în „La întâmplare!”, un serial popular de televiziune. Pleacă din Wisconsin împreună cu mama ei, Connie, și se pregătește pentru un nou capitol din viața ei. Serialul „Sonny și steluța ei norocoasă” urmărește viața profesională și personală a lui Sonny, dar și felul în care aceasta se adaptează la noua ei viață. Se împrietenește rapid cu colegii săi de distribuție, NICO, GRADY și ZORA, dar construirea unei relații de prietenie cu „vedeta” TAWNI este mult mai dificilă decât și-a imaginat Sonny. De asemenea, Sonny trebuie să facă față și conflictului continuu dintre actorii îngâmfați ai dramei „Mackenzie Falls” și arătosul star al serialului, CHAD DYLAN COOPER.