Super Pisicuțe
Bitsy, Ginny, Sparks și Buddy sunt... Super Pisicuțe! Îndreptând fărădelegile oriunde apar, aceste patru de feline au misiunea de a face lumea un loc mai bun și mai „miau-nat”.