Tatami Mașina Timpului
E data de 12 august. După ce telecomanda singurului aer condiționat din internat s-a stricat din greșeală prin vărsare de cola, „I” plănuiește să se întoarcă în ziua de ieri cu ajutorul unei mașini a timpului, pentru a recupera telecomanda înainte de a se strica. Totuși, Ozu, prietenul său glumeț, nu rezistă tentației de a se juca cu evenimentele din trecut, chiar dacă aproape distruge universul. Acum, „I” aleargă prin timp pentru a evita dezastrul.