The Acolyte
Cu o sută de ani înainte de ascensiunea Imperiului, Ordinul Jedi și Republica Galactică prosperă de secole fără război. În această perioadă, anchetarea unui val de crime șocante pune un maestru Jedi pe urmele unei războinice periculoase din trecutul său.