The Cleveland Show
The Cleveland Show este un serial de animație de jumătate de oră care îl urmărește pe vecinul cu voce blândă, Cleveland Brown, preferatul tuturor, în orașul său natal din Virginia, unde se stabilește împreună cu iubita lui din liceu, cu copiii ei neascultători și cu fiul său de 14 ani, Cleveland Jr. Odată ajuns în Virginia, Cleveland este întâmpinat de o adunătură de vecini, printre care se numără Lester, Holt, un țărănoi cu gura mare, un hipster în devenire, și o familie de urși vorbitori. The Cleveland Show este un spin-off al serialului de succes, Family Guy.