The D'Amelio Show
De la anonimat și o viață aparent normală, la a ajunge aproape peste noapte în lumina reflectoarelor de la Hollywood, familia D'Amelio se confruntă cu noi provocări și oportunități pe care nu și le-ar fi putut imagina. Charli, Dixie, Heidi și Marc fac tot ce le stă în putință pentru a rămâne apropiați, încercând în același timp să se adapteze la viața de la Hollywood.
De la anonimat și o viață aparent normală, la a ajunge aproape peste noapte în lumina reflectoarelor de la Hollywood, familia D'Amelio se confruntă cu noi provocări și oportunități pe care nu și le-ar fi putut imagina. Charli, care la 16 ani a devenit una dintre cele mai mari celebrități, cu peste 150 de milioane de urmăritori și numărul 1 pe platforma TikTok în mai puțin de un an, are lumea la picioare și se străduiește să echilibreze faima și viața de familie cu dansul, relațiile, făcându-și noi prieteni în Los Angeles și luptându-se cu cei care o urăsc în mediul online. Sora ei, Dixie, acum în vârstă de 19 ani, se confruntă cu propria ei ascensiune bruscă spre faimă, cu peste 80 de milioane de urmăritori și o carieră muzicală în expansiune bruscă. Pentru mama Heidi și tatăl Marc, să crească adolescente era deja suficient de dificil. La asta s-au adăugat mutarea în celălalt capăt al țării, susținerea viselor fiicelor lor și tot ceea ce pot face pentru a rămâne aproape și pentru a-și proteja fetele de latura întunecată a faimei, încercând, în același timp, să se adapteze la viața de la Hollywood.