Viaţa cu Jess/New Girl
Viața cu Jess are o distribuție cu actori tineri care aduce o nouă perspectivă asupra relațiilor de prietenie. După o despărțire dureroasă, Jess Day (Zooey Deschanel) are nevoie de un loc nou unde să trăiască. O căutare pe internet o duce la o mansardă grozavă... și trei bărbați singuri pe care nu i-a mai întâlnit până acum. Nick (Jake Johnson), care s-a lăsat de drept și s-a făcut barman, este cel mai cu realist... și cel mai rodat. Schmidt (Max Greenfield) este un tânăr profesionist exuberant destul de mândru de propriul abdomen. Winston (Lamorne Morris), este un fost sportiv extrem de competitiv, care nu știe ce să facă în continuare. Completează grupul cea mai bună prietenă din copilărie a lui Jess, Cece (Hannah Simone), un fotomodel cu o atitudine impasibilă impenetrabilă. Cei cinci își dau seama că au nevoie unul de celălalt mai mult decât ar crede și ajung să formeze o familie fermecător de disfuncțională – sau ciudat de funcțională.