Vinovați
Joe Petrus trăiește visul american alături de logodnica sa și de copiii vitregi. Fără ca ei să știe, Joe a fost implicat într-o infracțiune misterioasă în urmă cu trei ani, iar acum trecutul îl urmărește. Când un ucigaș începe să vâneze echipa din spatele infracțiunii, Joe își dă seama că este doar o chestiune de timp până când și familia lui va suferi. El se întoarce la Londra pentru a-și găsi fosta echipă infracțională și să afle cine îi urmărește.