Wild Russia
Russia is epic in scale, a vast country of geographic extremes. From semi-desert and cold tundra, snowy mountain peaks, volcanoes, and open grasslands, it is home to enormous expanses of forest and the world's deepest lake. In this wild place, staggering arrays of animals thrive in some of the planet's most extreme habitats. This landmark series explores Russia’s amazing scenic beauty and most iconic wildlife.